Saknaden och tankarna

Om 17 dagar var våran älskade son Noah beräknad att komma till oss. Men som de flesta vet så blev det ju inte så. Jag satt nyss och kollade på bilder som jag tog under tiden jag var gravid. Man kan se lyckan i mina ögon och hur hela jag skiner. Jag hade ingen dröm graviditet utan 4 kilo gick jag ner och spydde upp allt jag åt. Trotts det så var gjorde tanken på att jag bar vår son mig så lycklig. Man kan aldrig säga att saker kommer gå vägen vad det än gäller i livet. Men det vi upplevde var en känslomässig berg och dalbana. Jag fick blödningar redan i v 6. Vi gick på kontroll varje vecka. Och en dag kom det en stor klump och jag var säker på att det var missfall. Men på nästa kontroll visade det sig ett hjärta som slog, Men tyvärr fick vi hemska nyheter på rul i v 18+. Och i v 21 så födde jag Noah. Lite bilder från tiden jag var gravid
 
          V 8                       V10                    V15                         V21
 
 
 
 
Igår var vi och tände ljus för vår son och stod där i varandras famnar och tänkte på vår son<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback