skönt med sov morgon

I morse eller kanske förmiddas så vakna jag av att älsklingen kom upp för att väcka mig men när han la sig så kröp jag intill honom och så somna vi tillsammans och vakna 1 timme senare så vi gick inte upp förens halv 12. Då ska det tilläggas att vi inte kom hem förens 3 i natt. Vi var igår och firade Johans bror som fyller 18. Mycket trevlig kväll/natt. Vi fick lax och färsk potatis till middag vilket smaka underbart. Jag som är kräsen med mat blir så glad när jag hittar nya saker som jag kan äta. Idag har älsklingen spolat av staketet med högtryck så nu är det brunt och inte grönt.. Gräset har blivit klippt med så lite nytta har blivit gjort idag. Vi åkte till maxi med och handlade inför barn veckan så att sötnosarna ska slippa följa med på det inte deras favorit aktivitet direkt. Men i morgon kommer våra sötnosar igen. känns som om barn veckorna bara flyger iväg och barn lediga veckor går skit långsamma. Men som sagt i morgon kommer de äntligen. Nu ska vi svulla godis och kolla film. Trevlig kväll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback