Tomt

Usch det var jobbigt att krama barnen hej då! Jonathan han är så känslig och ville kramas och kom flera gånger innan hans mamma kom och ville mysa och prata. Nej känns inte alls bra utan deras lyckliga skratt! Men snart är de här igen och då fortsätter vi där vi slutade!! <3


Kan tänka mig att det är tomt när de åker. Men för att stilla eran "Oro och Känsla" så ska jag säga att hela gården här hos deras mamma hörde hur barnen skrek: Åhhhhh Äntligen är vi hos dig igen Mamma!!! Dom var Superglada och det både hörde man o såg man :)


Svar: Jasså har maria gett dig min blogg adress så du också kan granska mina inlägg. Skönt att höra att de var glada i alla fall!
Ann

2012-07-02 | 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback