ups fick en ide =)

Jag och mina ideer. Idag så ville jag göra något men hade inte riktigt ork att göra något på samma gång. Men gick runt hemma och kom fram till att tvättstugan inte blivit klar. Den har målats en gång tidigare men det behövdes en gång till och sedan fick jag iden att måla skåpen också =)
 
Såhär såg det ut när vi flytta in.  
 
      Sen blev den såhär  
 
 idag blev det såhär
 
Som ni ser så var tvättstugan gul från början. Och hade ett stort torkskåp som var otroligt fult. Jag började med att måla väggarna grå och kände mig rätt nöjd med det lilla då det gjorde det till en helt annan tvättstuga. Med tiden så kom torkmaskinen och då försvann ännu mera gult. Men en sak återstod och det var hyllorna och skåpen som var gula. Så idag målades alla väggar, tak listen samt alla skåp. Ser så himla mycket bättre ut och då ska det dit bänk skivan istället för tvättstället och över torktumlarn (den som sitter i brunt ska bort) och det ska upp fler skåp samt läggas golv där inne. Så inte klart än men det blir bättre och bättre för varje gång.
 
Idag åka pojkarna och handla godis och när sötnosarna kom hem så hade min älskling köpt en bukett blommer! Han brukar göra det ibland och jag blir lika glad för varje gång. Kommer en bild på dem! De luktar fantastiskt!
 
 
Nu ska jag mysa med min familj till lite piff och puff räddningspatrullen, Underbar film som en annan sett 100000 gånger när man var liten.
Trevlig kväll

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback