Viktigt möte eller?

Idag ska jag på ett möte med min läkare,samordnaren på vc,högsta chef på rörelse och hälsa samt min förra arbetsteraput. Jag och min läkare har ingen aning om varför de vill ha mötet då jag har avslutat mitt samarbete med arbetsteraputen men det känns som om de inte kan acceptera det. Men nu får jag ju tillfälle att ifrågasätta arbetsteraputen så det heter duga då jag har begärt ut mina journaler samt logg listan från min journal och hon har begått många fel och det blir nog bra då hon ska sitta där och förklara sig inför oss alla varför hon har gjort något som kan vara anmälningsbart! I morse när jag vakna var jag precis död. Trodde inte att ögonen skulle kunna hålla sig öppna men jag lyckades hålla mig vaken. Och så fick jag ju vara vid medvetandet när jag min älskling sa hej då på morgonen vilket jag inte är annars. Kommer knappt ihåg ibland att han har sagt hej då. Och då kan han ha pussat och kramat på mig massor men jag har inte vaknat alls.
 
Fick höra på håll att det pratas om att jag och johan tjaffsar.. Hmm snacka om att försöka hitta fel som inte finns. Jag och min sambo har bråkat två gånger under snart 3 år. Och tjaffsar gör vi inte över huvdtaget då ingen av oss anser att det är menningsfullt. Men så roligt att höra på håll hur frustrerade människor är så att de börjar gripa efter hö strån. Jag vet att det är ofattbart att vi inte bråkar men vi har båda haft förhållanden där bråk var vardagsmat och ingen av oss ville ha det igen och därför har vi det inte. Avundsjukan lyser starkt.Och sa vi inte att har någon har problem med mig så ta det med mig istället?
 
Ha en bra dag alla nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen göra mig i ordning för att åka iväg. Kanske borde äta lite frukost med ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback