what Can i say?!!

Många tar mig för att va en o kunnig ungdom och jag måste säga det är helt okej.Många år var jag en i systemet som bollades omkring och då fick jag se olika familjeförhållanden och jag lärde mig av dem. Jag hade stora öron när jag var liten;)vilket idag har varit till min fördel. Människors beteende har alltid varit ett stort intresse för mig. Idag kallade en människa mig för hora,fitta,slyna och det sista var" jag är glad att du fick missfall dina jävla fitta" vad kan jag säga? Men vi kan inte rå för en annan människas idioti. Allt vi kan göra är att luta oss tillbaka och låta de människorna inse konsekvenserna av sitt handlande!
Nu ska jag krypa intill min älskling och somna gott! I morgon är det bara jag och prinsarna hemma<3 då ska vi på äventyr<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback