100 års fest..och pratar bröllop

I morgon ska vi åka iväg till katrineholm där vi ska cheka in på hotellet och sedan göra oss i ordning för att gå till 100 års festen som vi är bjudna på. Det är nu ska vi se så jag säger rätt ;) Johans pappas syster och hennes man som ska ha festen. Jag tror det är Glenn som fyllt 50 och att Inger fyller snart 50. Så vi ska på fest hos dom och stanna över natten som sagt på ett hotell.. Mysigt!!!!
Idag har jag tagit mig i kragen och gjort mina naglar inför i morgon!! Blev riktigt nöjd med dem! Och såhär blev resultatet. Jag hatar klet och kladd det ska vara snyggt och klint.. Och det blev dem..

Igår prata vi bröllop här hemma. ååå så mysigt.. Bara tanken får mig att vilja skrika av glädje =) Tittade på lite klänningar vilken tycker ni?


Detta var min favorit men valet skulle va svårt :P Men skulle vilja ha en smal vacker klänning. Förstår mig inte på de jättte stora sakerna.


Nej nu ska jag sätta mig på altanen och ta en cigg och konstatera ytterligare en gång till att det här vädret inte borde hålla i sig hela dagen =)
Trevlig fredag


Underbar klänning du fastnat för... Önskar så att vi stod varandra närmre så att jag fick ge dig såna där tips o lyckoönskningar som vänner gör... Men jag önskar er all lycka i framtiden o jag längtar tills jag får se bilder från när du en da står brud<3

2012-06-04 | 12:14:05

Klart du får ge mig tips och lyckoönskningar mikkis!! Så söt du är =) Ja jag älskar den.. Och det kommer bli ett bröllop utomlands på en strand<3

2012-06-04 | 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback