Dagen

I morse hade vi en lugn och skönt morgon med mys. Efter frukosten sprang pojkarna ut och lekte och efter en stund kom Jonathan hem och frågade om han fick följa med Tim och hans pappa som skulle åka och spela tennis. Självklart fick han det. Så medans Jonathan var borta så tog jag med mig Benjamin och gick till Benjamins farmor. Benjamin tyckte det var roligt att få komma iväg själv lite =)
När Jonathan kom hem ville han också komma till farmor så jag fick ett sms av Johan att han var på väg till Lena. Jonathan har ju fått friheten att cykla själv till farmor. Så han kom också dit och pratade lite en stund. På vägen hem så gick vi förbi Linus och Fia och självklart hittade pojkarna massor med skruvar och diverse saker som de bara var tvungna att ta med hem =)

Väl hemma lagade jag lite mat till oss alla då vi alla var hungriga. Johan har legat mest hela dagen då han har blivit sjuk. Efter maten så sprang barnen ut igen och har varit ute och lekt hela dagen.
Nu sittar hela min underbara familj här i soffan och myser till filmen Casper.

Jag skulle inte byta min familj mot något i världen.
Och ingen kan ta dem ifrån mig <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback