En dag i valla

Idag tog vi en sväng til valla. Vi köpte med fika och hade med shorts så ifall det blev vart då de var lite moln på himlen. Men när vi kom till valla så sken solen och det blev riktigt varmt. Vi gick förbi getterna och tuppar/hönsen och sen byte mina pojkar om och sen var det bara att leka. Jag och älsklingen satte oss på en bänk och njöt av synen av två lyckliga pojkar som lekte. De var överallt och ingenstans vilket verkade uppskattat av dem att de kunde. Vi fikade en kort stund innan pojkarna sprang iväg igen och lekte. Vi var i valla ca 3 timmar så när vi kom hem var pojkarna lagom sega en stund. Det blev lite pannkaks lunch och sen var det full fart igen. Igår skrev jag ju att pojkarna byggde saker i trä. Idag fick de vägg färg att måla dem med! Snor grön och grå! Så snyggt så. De är riktigt glada över sina båtar de byggt, Och de är riktigt fina. :)
Jag har inte gjort någon nytta i hemmet idag utan har mest gått runt och myset av min underbara familj.
Nu på kvällen käka vi tacos vilket var ett tag sen så det smakade kanon. Nu sitter vi alla samlade i soffan och myser. Jonathan älskar att sitta inklämd mellan mig och älsklingen sitter vi inte precis brevid honom så säger han till oss att flytta närmre<3 sötnos<3
 
I morgon ska vi en sväng till Johans mamma. Vi sågs bara lite snabbt två gånger under dessa veckor så pojkarna måste hinna träffa farmor innan de tyvärr åker på måndag. Men dessa två veckor blir svåra att slå tror hela familjen;) Massor med aktiviteter massor handlade av leksaker och massa godis gott och sena säng läggningar!! UNDERBART med sommarlov <3
 
     Nej nu kanske stora killen snart ska lägga sig klockan är ju halv tio.. Eller om vi ska mysa mera......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback