Falskhetens ansikte/kommentarer/skolavslutning

Om jag inte tycker om en person så är jag inte över trevlig och försöker små prata med personen när vi ses. Jag byter inte min personlighet bara för att den personen som jag inte tycker om är där. Jag hatar falska människor och tyvärr finns det gott om dem. Men jag kan bara säga att stå för det du säger och gör så kanske man kan förändra saker och ting men kom igen våga stå upp för dina åsikter när man ses. Känns väldigt mycket som att vända kappan efter vinden annars vilket är så sjukt falskt.


Har en som kommenterar min blogg självklart Anonym! Det vore ju dumt att stå för vem man är och sina åsikter ;)
Personen i fråga tycker att jag ska sluta bry mig om barnen för att det är skadligt för barnen. Detta är ju fruktansvärt intressant med tanke på att jag lever tillsammans med barnen men det gör inte personen. Men ändå har peronen synpunkter på hur mitt liv ska skötas intressant! Tror dock att jag ska göra som jag alltid gjort leva MITT liv på MITT sätt och inte som andra ÖNSKAR..Varsegod fortsätt lämna kommentarer du jag kommer besvara dem. Men för din vetskap. Detta är mitt liv mina beslut mina åsikter och du har inte med dem att göra och du kan inte ändra mig. TUFF SHIT FOR YOU!


Aja nog om det. Idag var vi på Jonathans skol avslutning. Det var super fint att se det stora tåget med barn som kom ingåendes två och två. Jonathan gick med en fröken. Men som tur var hamnade han framför oss så vi fick se honom en hel del. Dock sjöng de bara en sång och då stod han gömd bakom tre fröknar. Jag och Johan fick se något super sött också som hände under skolavslutningen vilket vart underbart men det behåller vi för oss själva. Glad att han också såg det så vi kan dela glädjen<3 Tyvärr var det dåligt väder molningt och blåsigt. Tyckte synd om många barn som hade klänningar och t-shirt när en annan satt fullt påklädd och frös. Man såg många föräldrar komma springandes med tröjor men inga barn ville ha dem =)

Kom nyss hem från stan har varit och shoppat med bruden Lise. Vi syns inte så ofta men när vi väl gör det så har vi super roligt. Mycket skratt och prat om allt och inget. Det är så roligt för varje gång vi ses så ler vi och skrattar innan vi ens hunnit fram till varandra. Snacka om att ha kul ihop innan vi ens umgås :P
Jag hittade en lång ärmad t-shirt (svart) och en tunika som var blå. De kostade 50 kr/st så tyckte att jag förtjänade dem. Nu är jag totalt slut i kroppen så jag ska vila tills min älskling kommer hem. Längtar galet efter att mina naglack ska komma!!! Men det kan dröja ett par dagar för de skickas från Hong kong... Men den som väntar på något gått.......



det kan ju faktiskt va så att hon var trevlig för barnen skull? tänkt på det?

2012-06-14 | 15:47:21

Nu är du där igen.. Pratar om saker du inte har en aning om!! barnen var inte ens där just då.

2012-06-14 | 15:49:30

Och jag har inte sagt att det var henne jag mena???

2012-06-14 | 15:50:22

nej var jag som tog för givet sorry.. Men tydligen så vill du ju försvara personen ifråga jag pratar om och du vet inte om det var barn där just då jag mena men ändå nämner du barn ?

2012-06-14 | 15:52:49

med tanke på att du skriver om skolavslutning så tar jag förgivet att det är barn närvarande! och eftersom du skriver om henne jämt annars så är det ju inte så svårt att lista ut att det är henne du skriver om nu med!

2012-06-14 | 16:41:19

jag har skrivit om barnens mamma en gång sen har jag skrivit hypoteser så det är tydligt att antingen är det maria som skriver eller så är du vän/släkt med henne. Och om du nu har så stora synpunkter så kan du ju antingen säga vem du är och föra en vuxen dialog eller så kan du sköta dina klagomål till henne där du får beröm för dem. Här framstår du bara dumt. Det hade inget med avslutningen att göra det jag skrev idag.

2012-06-14 | 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback