I love my life

Igår så hade vi ju bestämt att åka till flygvapen musset vilket vi också gjorde. Väl på vapen musset så visar det sig att det var gratis entre då de hade premier på Drakel och Viggos verkstad. Inget oss emot alls ;)
vi gick runt där inne totalt 3 timmar. I slutet så köpte vi glass som vi avnjöt ute i solen. Och innan vi åkte hemmåt så fick pojkarna två leksaker var. Jonathan valde två flygplan och Bemo valde en helikopter och ett flygplan. Lagom trötta och glada så åkte vi hemmåt. Pojkarna lekte en stund med de nya sakerna tills deras tjejer kom och de gick ut och lekte med dem istället <3
Då klockan blev mycket så fick pojkarna städa ute och inne efter dagens lek. Medans barnen städade så gjorde jag mysigt med att tända ljus i vardagsrummet och älsklingen åkte och hämta pizzor. Lagom när älsklingen kom hem så kröp jag och mina sötnosar upp i soffan och åt pizza och kollade på en film som barnen gemensamt valt.
 
Idag så hade jag och älsklingen bestämt att barnen skulle få öppna sina spargrisar och sen få åka och handla leksaker. Barnen hade ca 1200 kr var i sina spargrisar. Så efter att ha proppat deras plånböcker fulla så bar de iväg till leksaks affärerna. Lise och hennes dotter Evelina kom strax efter att älsklingen och barnen hade åkt så vi satte oss på altanen och njöt av vädret och pratade en massa strunt. Alltid lika trevligt när vi ses stumpan =)
När sötnosarna kom hem så var de fulla av liv och lycka över det som de hade köpte. De öppnade alla nya saker och sen dess har de lekt med dem. Nu sitter jag,älsklingen och Jonathan i soffan och kollar film. Jonathan ska strax lägga sig. Men samtidigt varför stressa isäng? det är ju SOMMARLOV!!!
 
Jag älskar min underbara man
och våra underbara sötnosar.
Och vår familj är oslagbar<3
 
 
Trevlig kväll alla önskar denna familj =)
 


du förstår att barnen inte är dina va? dom är bara dina bonusbarn men du skriver det som om du ckulle fött dem!

Svar: Nej de är inte mina biologiska barn. Men de är mina sötnosar:) och om det stör dig läs då inte för jag ändrar inte min text bara för att du har en åsikt =) trevlig kväll!!
Ann

2012-07-02 | 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback