JIPPPI

Jag har suttit och tittat på akryl sett. Det innebär att du fester en tipp längst ut på nageln och sen lägger man en slags gegga av vätska och pulver för att festa den och sedan målar man inte naglarna utan använder akryl pulver.
Men jag bestämde mig för att köpa något annat till slut! Det blev 24 stycken Two Ways pennor. Jag tänkte det om man inte lär sig att festa tipparna på rätt sätt så kommer det se för jävligt ut och då kommer sakerna bli ståendes och det kostar en del. Dock inte några fruktansvärda summor. Men igår köpte jag som sagt 24 stycken two way pennor. Jag läääängtar tills de kommer och jag kan utveckla mina designer. Ska köpa lite andra saker till naglarna med. Jag har fått flera förfrågningar om jag kan göra andras naglar mot pengar!! Herregud.. Men ska se om jag kan hitta några tjejer som kan vara lite modeller ett tag sen kanske man kan börja göra det på allvar. Jag får ofta höra att mina designer är fina och att de inte är kladdiga. Och det är precis det jag vill höra. Skulle aldrig gå med kladdiga designer. Naglack utanför kanterna och grejer nej tack. Ska se om jag kan köpa lite nagelbands bitare och andra verktyg med.

Aja nu ska jag dricka mitt kaffe och vakna till för jag gick nyss upp. Fick dock den bästa uppvaknandet av min älskling som ringde. Underbart <3 Tack underbara älskling för alla naglack!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback