midsommar firande

Igår åkte vi till min store bror för att fira midsommar. Pojkarna har inte träffat min bror förut men fann tycke för honom snabbt. Barnen hittade min brors son Leo fort som är lika gammal som Jonathan. Pojkarna lekte fram till 11 innan de kröp upp i sängen och ville mysa. Jag och Johan samt alla andra badade tunna! Helt underbart var det. Vattnet var 42 grader när vi skulle bada vilket var underbart. Timmarna tickade på och våra barn somnade vid ett upp mysta i pappas famn. Själv satt jag ute med brors flickvän och pratade till kl var 3!! Tror jag kom i säng ca 03,40!! Benjamin vakna vid 9 i morse och Jonathan vid halv tio så sov morgon för alla...vi var hemma vid 11 tiden och sen har vi bara tagit det lugnt idag då vi varit iväg flera dagar nu..verkar som om vi ska hinna med busfabriken,fenomenmagasinet samt flygvapen museet innan slutet av nästa vecka. Har mer saker på agendan men det skriver jag om när det sker =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback