Min underbara familj <3

I tisdags berättade vi för barnen att vi skulle åka iväg på ett äventyr på onsdag. Barnen blev fulla med förväntan och gick och funderade på vart vi skulle. Det kom frågor om vi inte kunde berätta något om vart vi skull. Men icke sa nicke här berättades det inte. Så i onsdags morse packade vi iordning all fika och mat som vi skulle med oss under dagen och sen iväg det bar. Barnen satt i baksättet fulla av förväntan och undran över vart vi var på väg. Väl framme så vart barnen super glada! Vi var på kålmården i ca 6 timmar och efter kålmården tog vi en sväng på tropikariet....Jonathan var modig och klappade på sting rockorna och sken upp som en sol varje gång =).Tyvärr tog batteriert slut i kameran lagom till tropikariet =(. Vi hade med oss bullar och kyckling sallad som vi satte oss ner på fina ställen inne på kålmården och avnjöt!  Benjamin den lilla tuffa han tyckte vi skulle åka en största rutschkanan som fanns. Så det var bara för mig att ta mig upp och åka den med honom..(kommer bilder) Vi passade också på när vi gick förbi linbanan och ta den varvet runt och tur var det! För när vi kom tillbaka så var det så mycket folk i kö så det var säkert 30-45 min vänte tid... När vi kom så var det bara att gå in och åka iväg...Under linbane tiden så fick man se allt från älg till lejon till björnar.
Min familj är något som jag värderar högt. Skulle inte byta dem mot något! Och denna dag vi hade på kålmården och tropikariet kommer jag komma ihåg bra länge!
 
Idag har vi bara varit hemma och tagit den lugnt för i morgon bär det av till min bror då vi ska fira midsommar hos honom och hans familj. Barnen kommer att få somna där för det blir nog inte att vi åker hem förens inpå natt timmarna. Nu ska jag stänga ner här för nu har naglacket torkat och det är dags att gå på den andra handen =) Trevlig kväll alla =)
 
 
Liite bilder från dagen
 
Kålmårdens djurpark
 
 
 
Här är bilder från linbanan och två på mina älsklingar
 
 
 
Mina favoriter (några har jag gjort svart vita då jag ÄLSKAR såna kort)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback