Mys med min bättre hälft

Idag när Johan slutade jobbet så åkte vi till glasbanken och handla lite öl och sen en sväng in på coop för att köpa lite tillbehör. Väl hemma tog vi varsin öl och kastade lite pil i väntan på min bättre hälft. Ja det är precis vad hon är. Min underbara Sandra. Henne har jag alltid vid min sida vad som än sker i livet så finns hon där. Jag kan alltid ringa till henne och prata om saker och ting. Spelar liksom ingen roll vad det är så finns hon. Idag kom hon till oss och vi grillade och hade vårt vanliga lilla symöte med snack om allt och inget. Många avundas våran vänskap. Vi vet vad den andra tänker kan man säga. Många gånger behöver man inte förklara varför man känner som man gör för den andra vet det och frågar om det var precis just så.. Jag har känt min älskade Sandra i 10 år. Hon kom in i mitt liv då det var som svårast när min platå rasade. Kanske därför vi har så stor vänskap. Hon är som den stora syster som jag alltid saknade. Men idag var hon här drack lite drinkar och mös. Tack underbara du för att du förgyllade våran kväll med ditt besök.

Snart får vi ses igen älskade syster <3
Nu ska jag och älsklingen mysa till filmen Wrath of the titans!
Trevlig fredag kväll!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback