mysssss

Igår när älsklingen kom hem så tog vi en kopp kaffe som vi alltid gör och pratar om våra dagar och vad de har innehållit. Efter det tog vi en liten promenad. Dock så har jag väldigt ont i kroppen så det går väldigt långsamt när jag är ute. Men som vanligt så gör det inget =)
På vägen hem gick vi förbi Johans mamma då vi hade bestämt det tidigare idag då hon och jag mejlade under dagen. Men ingen Lena dök upp. Så vi gick hem. Väl hemma så ringde Lena och hon hade fått förhinder. Men vi tog på oss igen och gick dit. Jag fastnade i köket och hjälpa henne baka en kaka och Johan fastna på baksidan och hjälpa micke och bygga. Vi var inte hemma förens kl va 21,15!! Väl hemma blev det lite mat sen kröp vi ner i sängen och myste innan vi somnade gott.

På fredag går min älskling på 4 veckors semester. Och på måndag kommer våra änglar och stannar i 2 hela underbara veckor. Det är många resor inplanerade med de små änglarna. Det kommer bli en toppen sommar!
Mysigt att hela familjen är samlad och inte bara en kort stund utan i två veckor.
Nej nu ska jag ta mig lite frukost för magen kurrar och det känns som ett tecken på att det är dags =)
Hoppas ni alla får en bra dag <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback