naglar hår och något som får en att tänka till....

Jag har blivit mer och mer ordentlig med mitt utseende. Jag har nu mera börjat plocka mina ögonbryn som jag förut rakade då jag var himla pipplig. Men de har fått en fin form och nu håller jag efter dem. Jag har också fått tillbaka motivationen för att måla mina naglar. I fredags såg dem ut såhär..


Och idag gjorde jag en design som jag blev lite nöjd med men som inte passar nu när inte naglarna är lika långa. den såg ut såhär..

Sen bestämde jag mig för att färga håret. Men inte allt utan hälften till rött!!
<----Före  Efter---->


Nu till det som får mig att bli bekymrad. Idag en stund efter att Jonathan kom hem så badade pojkarna. Efter en stund ropar Jonathan att johan ska komma. Johan går in till pojkarna och då säger Jonathan -För att va tuff så ska man spotta och vara elak mot andra!
Jag stod ute i köket och tappade hakan när jag hörde det. Jag blir arg att någon ens försöker tutta i Jonathan dessa dumheter och här hemma är det inte okej alls att vara dum mot någon eller att spotta. Båda sakerna är helt oacceptabla och ska inte förekomma. Vilket vi informerade honom om!
Hur kan man tycka att det är okej att ens barn säger såna saker och inte minst gör dem?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback