Naglar och dagen

Idag blev det lite annorlunda en vad det var tänkt men så är det när man har barn.Och barnens bästa går alltid först. När vi satt och åt frukost så ringde johans telefon och det var en av Jonathans klass kompisars mamma som ringde och undrade om Jonathan ville leka. Vi bestämde att Jonathan skulle möta hans kompis på skolan vid kvart i då han inte hittade hit, Sen lekte Jonathan,Benjamin och Leo i flera timmar. Jag passade på att slänga ihop dubbel satts bullar så det finns fika bröd hemma. Barnen och Johan fikade efter några timmars lek. Alla uppskattade de nybakta bullarna vilket gjorde mig glad. Efter att Leo gick hem så har vi bara myst kollat film och plockat lite. Pojkarna har också varit över hos Tim ett par gånger under dagen.
Jag satt tidigare idag och sa till Johan att undra när mina naglack kommer. Och strax efter gich han ut och kolla posten och visst hade de kommit!! 24 stycken two way penns. Så idag gjorde jag bara en enkel design för att pröva dem. Mitt asiton håller på att ta slut så ville inte göra någon design som krävde allt för mycket nogranhet. Färgerna var fina och lätta att använda. Får se när jag ger mig på lite mer avancerade designer.
 
 
Nu har vi myst med toost framför tvn.Filmen Lassie går nu och måste säga att jag tycker den är himla bra. Har missat den filmen när en annan var liten. Men nu får jag ju chansen att se den tillsammans med mina underbara killar. Ha en bra kväll alla =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback