Naglar och mina bonus barn

Jag har fått tillbaka min passion för naglar. Anledningen till att den försvann ett tag var för att mina händer inte klarade av att hålla i så små saker så länge som man behöver för att göra dessa designer. Men nu har jag fått tillbaka den och gör olika för att öva så att jag blir bättre och bättre. Jag kan inte behålla en design som ser kladdig och ojämt ut. Men nu har jag börjat få upp snittsen =) Här är lite designer som jag har gjort... Den första bilden är de jag gjorde igår och blev riktigt nöjd med. Funderar starkt på att köpa ett kitt med tippar och grejer så jag kan utveckla mina designer och sen så att naglarna är lika långa och samma utseende. Perfektion =)






Nu till det som betyder allt för mig. MIN familj. Min familj är något som alltid kommer i första hand. Jag prioterar aldrig mig själv framför min familj och jag skulle aldrig göra något för att skada dem. Men jag skulle gå genom eld och vatten för att de ska få det bästa som går att få. Och försöker någon skada mina BONUSBARN så ska de va beredda på att få ta konsekvenserna för det. Jag skyddar min familj och här hemma så bygger vår hemma miljö på tillit,säkerhet,minnen,kärlek och lek. I helgen förklarade Johan för Jonathan varför han inte bor tillsammans med hans mamma. Och det tror jag var väldigt bra för Jonathan att få veta för jag tror ingen verkligen har berättat för honom ordentligt innan. Men nu vet han. Och i helgen så sa Jonathan men du är ju gift med pappa. Nej det är jag inte. Men gift er då. Vill du att vi ska gifta oss fråga vi honom. Ja det ville han =). Vi ska gifta oss. Och då ska våra små änglar vara med och göra dagen ännu bätttre<3 Så ni som inte vet vad en underbar familj är välkomna hem till oss <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback