nya naglacken

Igår kom ju mina nya naglack. Och jag är förälskad i dem. De är lätt arbetade och blir snygga i färgen.
 
 
Igår gjorde jag som jag sa en enkel design men ikväll kanske jag ger mig på att mixtra lite med alla. Vem vet de kanske blir jätte fula. Men senast igår fick jag förfrågningar på mina naglar om jag kunde göra deras. Det får en att vilja göra fler och fler. Men tyvärr tillåter inte min kropp för mycket heller. Det är rätt smala korkar att hålla i så jag kan inte sitta allt för länge med det. Men något roligt ska vi nog komma på att göra på några modeller snart =)
 
Idag åkte Johan vid halv 1 tiden. Han hade lite möten nyss ringde han och sa att han var klar på sista mötet på banken och var påväg hem. När han åkte var bara jag och Bemo hemma då Jonathan var hemma hos Leo och lekte. Bemo och jag mös i soffan till lite film och sen gjorde jag lite mat till honom. Jonathan kom hem springandes vid halv 3 tiden. Men så fort Leo hade gått ville han leka med honom igen. Men får ringa hans mamma när Johan kommer hem och kolla ifall de kan leka mera ifall de har kommit hem. Jonathan har så mycket vänner här hemma så han är nästan aldrig hemma längre. Han är full av skratt och nyfikenhet när han kan leka med sina kompisar. Just nu är han iväg och cyklar med ett par tjejer. Självklart med lille bror i hasorna. haha
Men Bemo har ju egen tjej så det är ju bra det med.
Kom på i skrivandes hetta att Jonathan sa något för ett tag sen som jag tyckte var underbart att höra. Johan fråga honom om han hade någon tjej? Nej pappa jag är tyvärr inte kär. Tror ni vi har lärt honom rätt? HELL YES!! Vi pratar mycket om kärlek som jag skrivit innan. Att vara kär är något fint något som ska få en att må bra och att det kan ge en liten pirrande känsla i magen. Jag älskade att höra att Jonathan har förstått att man ska vara kär för att "va ihop" som det heter när man var barn =)
Nej nu ska jag gå och kolla vart mina sötnosar till barn är och sen blir det nog att sätta på lite kaffe tills min älskling kommer hem.
 
 
 
Hitta en bild jag bara älska på fb!
De flesta gör det och jag tycker det är såååå barnsligt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback