oj ojo oj

Har varit super dålig på att blogga ett par dagar nu. Men idag föll minnet på plats och nu sitter jag här.
Insåg att de hade gjort om layouten på blogg.se. En så länge tycker jag om det nya utseendet men när man väl ska använda alla funktioner man brukar så kanske man hittar fel =S.
 
 
 
Idag har det varit fulle rulle här hemma. I morse hade vi vårt vanliga morgon mys i sängen. En dubbelstor är inte så stor när man är två vuxna och två barn i den men det är så mysigt. Väl uppe åt vi frukost och sen sprang pojkarna iväg och lekte en sväng med tim innan älsklingen byggde en bil till Bemo som de har pratat om länge. Jag började små plocka här hemma och städade av lite. Kom fram till att jag skulle baka lite bullar... Så efter maten så gick pojkarna ut och flög drake på grusplanen och jag bakade bullar. Nu sover pojkarna så gott i sina sängar och har ingen aning om att i morgon ska vi åka på något roligt. Kålmården!
Jag och älsklingen ska gå och skära grönsaker och förbereda massäcken inför i morgon. Det blir pasta sallad och nybakta bullar. Ska bli super roligt att åka dit och självklart ska kameran med så att vi får minnen från detta året med. Tror det var två år sen vi åkte till kålmården sist och då sov Bemo nästan hela tiden vi var i kålmården.
 
Hoppas ni alla får en trevlig kväll.
(själv får jag för mig att det är helg då mina sötnosar är hemma hos mig )
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback