så sant



Borde inte du fokusera på allt bra i ditt liv istället för att klanka på din killes barns mor? Deras barn. Inte dina. Just say'in!

2012-06-13 | 08:03:06

Tydligt vem som kommenterar. Och anser du att jag inte ska bry mig om barnen och se till deras bästa då har du inget hjärta och bör verkligen inte ha eller leva tillsammans med andras barn! Och de få gångerna jag skrivit om henne så har det varit något som skadat barnen. Och jag kommer alltid skydda mina bonus barn! De är det positiva i vårt liv.

2012-06-13 | 10:20:47

yttra dig inte om vem jag är ,för det stämmer inte ändå. Tycker bara det är märkligt att du tycker så synd om dessa barn, bla bla bla. När du verkar strö på rätt mycket i elden om man säger så.

Låt barnens föräldrar ta hand om barnen istället så tror jag det blir skitbra.

Du ska nog inte börja snacka med mig om barn, för jag har barn. Inte du.

2012-06-14 | 06:54:19

Om du nu inte är den jag tror så verkar du ju ha rätt så stor inblick i vad som händer med barnen. Intressant att du tycker att jag strör salt i såren när jag lever mitt liv som människor som du verkar ha jävligt svårt att hantera? Vad har det med att göra att du har barn egentligen? Hur eller hur så lever du inte med DESSA barn vilket jag gör inte DU! Så vad vet du egentligen om vad som händer? Inte ett jonta! Så kanske är du som ska sluta lägga dig i och inte jag?

2012-06-14 | 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback