skön dag

Idag har varit en lugn dag hemma. Pojkarna lägger sig sent nu när det är sommarlov så de går inte upp förens 9 så sovmorgon varje morgon =) Vi åkte bara en sväng till maxi och stor handlade och en sväng till jula sen har vi varit hemma. Johans pappa och hans fru Gunilla kom förbi en sväng på eftermiddagen och stannade på lite taco paj.Pojkarna fick också 700:- var i sommarpengar så i veckan blir det att åka och handla något roligt. Då är inte deras sparbössor med räknade som de lägger sina vecko pengar i. Det var likadant förra året och pojkarna var lagom lyckliga när de fick gå in på sagoland och bara välja vad dem ville ha nästa. Då det ska va dåligt väder så kanske vi drar iväg i morgon på någon rolig utflykt med barnen. Vill ju att de ska ha massa kul på sommarlovet trots att det är dåligt väder. Än så länge är de lyriska över det vi har gjort redan. Men mer ska det bli som sagt. Det är bara jag som behöver ladda mina batterier. Jag och Johan ska också dra iväg veckan efter pojkarna har åkt på en 40 timmars kryssning! Så måste ladda batterierna ordentligt. Glömde berätta att min bror tycker om att sladda och gjorde detta för barnen. Tror ni de var lyckliga? Idag kom bemo utspringandes till mig i köket och frågade vad min bror hette nu igen. Jag svarade honom Jocke. Han sprang då in till sitt rum och fortsatte sladda med bilen han lekte med och berättade för Gunilla att detta gjorde Anns bror i verkligheten och det var COOOOLLLT. Kul för barnen att få se lite action =) Så det var våran dag det. Nyss las sig Jonathan och jag ska stänga ner här med för att bara vara. Har tvättat 5 maskiner tvätt idag med så är trött och sliten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback