skrift=obetydlig

Jag tar detta en gång till för er som har lite inlärnings svårigheter. Detta är min blogg där jag skriver mina tankar mina åsikter och hur jag lever mitt liv. Alla har rätt till en åsikt vilket innebär ni som kommenterar också. Men ska ni lägga er i mitt sätt att leva så ska ni ha all fakta i handen och komma med något vettigt. Att säga att jag inte ska bry mig om barnen har ni ingenting för då jag alltid kommer älska de små änglarna och skydda dem. Om ni har problem med det ja men kliar det i era små fingrar skriv något som ni tror kommer göra mig arg eller ledsen. Men som jag skrev senast igår jag har varit med om många människor genom åren som har försökt att bryta ner mig men än idag står jag stark med rak rygg och huvudet högt.

Jag har troligtvis mer än ni andra som kastar skit över mig. Men det är också förståligt av vissa av er då ni troligtvis inte är nöjda med era egna liv och då tycker om att leta fel hos andra. Mina hypoteser jag skriver är inget annat än hypoteser om det träffar er på ett stötande sätt så tror jag att ni kanske behöver söka hjälp. Att jag verkligen vill det bästa för två pojkar som inte ens är mina borde vara något fantastiskt för er men istället så vänder ni det till något negativt.

Min sambo hade kunnat hitta någon som spelade teater för honom och var elak mot barnen när de var ensama. Jag har två underbara bonus barn som kramar mig god natt om kvällarna för att dem vill det säger att de älskar mig för att de vill det myser med mig för att dem vill det. Men vi har reglar i vårt hem för att vi vill ha det så. Vi vill inte ha ljud nivå som på ett dagis och därför har vi inte det. Vi vill inte att barnen ska må dåligt över saker och därför pratar vi med dem och ger dem den tid det behövs för dem att prata. Jag har en sjukdom som påverkar min fysiska förmåga vilket innebär att vi MÅSTE ha på ett visst sätt i vårt hem för att vår vardag ska fungera. Jag har mina diskutioner med folk men det betyder inte att jag tänker ändra mig bara för att någon är trevlig. Har du en gång gjort så att droppen rann över bägaren så förväntar jag mig en ursäkt. Jag vänder inte kappan efter vinden för någons skull. Jag har mina åsikter och mitt liv och det förändrar jag inte för att ni tror att ni kan göra det genom lite ord som inte har någon som helst bakgrund. Ska ni ha en diskution med mig så ska ni kunna stå för vem ni är och vad ni vill då kan jag mer än gärna diskutera med er. Men en sak ska ni ha klart för er innan. Va jävligt säker på att du siktar rätt för annars kommer du få en resa du aldrig kunnat drömma om. Jag har tagit mycket skit men som jag sa jag står stark och en anonym skrift är inget jag tar åt mig det minsta av. Det blir bara ett par skatt =)

Trevlig kväll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback