synd om mig

Jag har gått och blivit sjuk IGEN! Mitt imunförsvar är lika med obefintligt och har varit det sen jag fick fibromyalgi. Jag är mer liggandes med förkylningar och skit än att jag är frisk vilket gör en skapligt irriterad med tanke på att då kan jag inte göra min rehabilitering. Nu har jag feber och hostar som en galning. Det började i söndags med att jag hade ont i kroppen något extremt. Sen somna jag och sov bort 2 timmar och då visste jag att det var påväg. Och igår så var det längre inte ett kanske utan jag var snorig och hostig. Jag känner min kropp så väl så jag vet när det är på gång något. Tog febern nyss då jag kände mig febrig och visst hade jag fått feber också! Så idag blir det VILA med stora bokstäver. Kommer bädda ner mig här i soffan och ligga här tills mina sötnosar kommer hem idag.

Jonathan sken av glädje idag då de ska på utflyckt med skolan till gamla linköping. Jag berättade också för Jonathan att där de ska köpa godis den affären har min farmor haft i måååånga år men tyvärr sålde hon den för ett par år sen då hennes kropp börja ge vika. Men Jonathan sken av lycka med all fika han fick med sig. Inte en chans att han kommer gå hungrig kan jag säga =)

Nej nu ska jag stänga ner denna dum burk och titta på den andra burken. Vore skönt med någon som tog hand om en nu och skötte allt man ville under tiden man inte orkar lyfta en arm.
Hoppas ni alla får en bra dag i alla fall!!
Ann är en zombie idag!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback