Underbara människor/Party

I lördags vid kl 3 så blev vi hämtade och åkte mot hotellet i Katrineholm. Efter att vi hade checkat in och lämnat våra väskor på våra rum så möttes vi på Per och Gunillas rum (per är Johans pappa och Gunilla Johans pappas fru) Men det var inte bara vi fyra utan Pers bror Åke och hans fru Inger var där också. När alla var samlade så tog vi en liten drink och pratade en stund innan vi skiljdes åt för att göra oss i ordning inför partyt. I fredags så var jag och älsklingen på ikano för att hitta lite kläder till just denna dag. Älsklingen hitta en skit snyggt linne till mig som var skrikande blå och i stolek 34!! Och till honom blev det en snygg picke tröja i färgen röd.

 

Såhär såg vi ut =)

 

Vi åkte från hotellet vid kl 17,40 och kom precis innan 18,00 till festen. Nervositeten började krypa i mig med tanke på att jag inte träffat många ifrån denna släkt. Värd och värdinna som fyllde Inger och Glenn de har jag ju träffat förut och Inger och Åke. Men sen var det alla dessa andra människor som jag nu skulle träffa. Vi hälsade på de som var där och alla verkade trevliga. Jag ställde mig bredvid min älskling och hans pappa. Johan var så söt när han presentera mig för alla som sin sambo.  Och för varje gång sträckte jag på mig en centimeter till. Sen berättar Per att det är bords placering… PANIK…..Och vad gör då min älskade sambo? Jo han gick och kollade upp placeringen och vi satt mitt emot varandra! Maten var underbar sommar buffé med dricka så som vin,öl,cider vatten m,m Under sittningen var det snaps visor och sång som framfördes av två av Johans kusiner Sofia och Fredrik. De fick mig att få gåshud!!

Efter maten så fick jag möjlighet att prata med alla ifrån Johans släkt och jag tror aldrig att jag hört så många människor berätta vilken underbar människa jag är!! Johans farbröder berättade klart och tydligt för Johan att han skulle vara rädd om mig och ta hand om mig för jag var en tjej man behåller och att såna som mig var sällsynta. Så underbara människor och jag hittade många trevliga som jag ska se till att vi tar med barnen så de får träffa. De tyckte också det var fantastiskt att jag brydde mig så mycket om de små änglarna. De sa att det lyste lycka i ögonen på mig när jag pratade om dem. Och jag älskar de små änglarna och kommer alltid skydda dem och älska dem som om de vore mina<3

 

Johan och jag var de sista som lämnade festen och då var klockan 02,40 när vi åkte hemåt. Det var trevligt att för en gångs skulle njuta till fullo och inte ha bråttom hem som vi annars har. Jag och Johan brukar alltid va hemma vid 11 men i lördags så hade vi verkligen inget att skynda till utan bara att njuta av trevligt sällskap. Vi dansade skrattade och mös under hela kvällen. Och vid 03,40 så somnade jag i en underbar hotell säng tillsammans med mitt livs kärlek. På morgonen så åt vi en underbar buffé frukost och sen la vi oss och vila en timme innan vi åkte hemmåt igen. Det var en underbar resa och snart igen ska vi åka mot katrineholm och vingåker för att besöka alla dessa underbara människor igen!!

Tyvärr så fick jag som vanligt stå mitt kasst efter att ha njutit av livet. Så fruktansvärd värk i båda handlederna och mitt vänstra knä. Men det var värt varje sekund av lycka och glädje denna lördag. Och jag skulle inte tveka en sekund att göra om det igen med dessa fantastiska människor.

Idag är det Måndag och våra änglar kommer äntligen hem och det ska bli underbart att se dem igen och få ha dem nära. Snart är de hos oss i två veckor i sträck.. Underbart<3

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback