Lördag

Vakna vid kvart i 10 och vänder mig om och det första jag ser är min älskling underbart!! Var längesen han var hemma på helgen då han jobbat nästan varje barnlediga helg. Nu har vi druckit kaffe och sitter och myser framför Tvn. Se om man kan försöka ta sig ut i det fina vädret idag. I eftermiddag blir det att åka till min bror. Ser fram emot det lila mycket denna gången. Synd att det är så långt emellan men min underbara man har inget emot att åka dit så ikväll tar vi en tripp till narveryd. Nu ska jag mysa mer och så får vi se vad vi gör. I morgon går jag in i v 20!!! Ha en underbar lördag alla <3



ha en underbar dag och kul med bror din :D

2012-03-10 | 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback