Lycklig familj sticker många i ögonen

För snart 2 år och 10 månader sen så blev jag singel efter ett destruktivt förhållande som jag hade haft i nästan 3 år. Förhållandet som jag hade skulle aldrig ha lett någonstans då min dåvarande inte hade några som helst verklighets grundande drömmar. Han levde som en 15 åring. Man fick tjata på honom att gå upp och då slogs han och skrek som en 3 åring. Han tjänade inga pengar att tala om och han drog ner mig i skiten totalt. Alla sa till mig att lämna honom för han var en stor skit. Till och med hans egna vänner men jag stanna gång på gång på gång. Men efter det tog slut så har mitt liv bara gått framåt och framåt. När jag blev singel så gick jag in på dejting sidor. Kände mig mer vilsen där är någonstans tror jag. Men hittade i alla fall en man som jag tyckte var så heeettttt. Så jag tänkte vad har jag att förlora? Så jag skrev att jag tyckte han var snygg tror jag och något mer. Detta ledde till kontakt på msn som sedan ledde till låååånga telefonsamtal varje dag och många sms. Efter att jag fått mod nog så åkte jag in och träffa denna kille. Han var lika underbar som på alla sms och telefon samtal om inte ännu bättre. Jag föll pladask rakt upp och ner den dagen där den 20 november 2009. Vi träffades varannan helg då han hade två barn som var hos honom varannan vecka. Och han ville vänta med att presentera dem tills vi viste om vi skulle inleda ett förhållande eller inte. *porrigt*. Denna man lever jag tillsammans med idag. I år har vi varit ett par i 3 år. Vi har haft våra dalar som jag har nämnt tidigare pga av andra människor. Jag ska tillägga att vi har bråkat 2 gånger under dessa 3 år! Klart vi är oänse ibland men vi bråkar inte. Man måste få ha olika åsikter även om man lever ihop. Det är ju det som är det fina med människor alla är vi olika. Att jag och Johan är lyckliga och har en underbar familj tillsammans stör många!! Och jag förstår inte vart folks problematik ligger i detta? Är det svartsjuka? Eller bara ren idioti?
Jag ska också ta upp barnens mamma Maria. Denna tjej hade jag såna tankar och hat gent emot. Jag ville aldrig se henne och bara få bort henne från vårt liv. Vi bråkade i 2 år och jag hade inga som helst planer på att vilja lära känna denna hemska människa! Jag ville som sagt bara få bort henne! Det hon hade fått höra om mig tjejen som levde med hennes barn vara bara hemska saker att jag bott på behandlingshem och att min pappa mördat min mamma. Dessa två stämmer men behandlingshemmet var ett HVB hem vilket inte är för missbruk som hon kanske trodde. Ja min pappa har skjutit min mamma men frågan är om vissa skulle handla om som honom då hans barn var i fara? Marias och min vänskap som vi har idag är något som så många är emot. Jag fick en anonym kommentar på min förra blogg och då skickade jag ett argt sms till henne och sa att nu är det bra. Var på hon ringde upp och vi pratade i ca 30 minuter. Men efter att vi lagt på vart jag mer nyfiken på denna hemska människa. Ja tänk er tankarna i huvudet då. Nyfiken på någon man inte vill lära känna. Vi började prata mer och mer. Och idag skulle jag vilja säga att vi är väldigt goda vänner. Även syskon till mig har försökt förstöra våran vänskap. Det var senast idag en av dem smuts kasta mig till henne. Grattis du lyckades verkligen =) Och det var ett annat syskon som berätta om mamma och HVB hemmet. Förstår ni då hur mitt liv kan sticka så många i ögonen? Jag lever ett underbart liv vilket irriterar många. Jag och min man älskar varandra högt och lågt och vi har inga  som helst planer att ändra detta pga av andra människor idioti. Vi väntar ett gemensamt barn vilket är så underbart vacker och fint. Varje kväll smörjer han min mage och lägger händerna på min mage så fort han får chansen<3 Angående min och Marias relation klart det irriterar folk. Men enbart de som är avundsjuka. Skulle ni kunna va en sån stolt person och säga att jag la mig i en diskution? Det kan vi!"!!

Idag kommer maria!! Ska bli lika trevligt som alltid!!Se vi kan till och med sitta nära varandra ;)



Min älskade familj!! Lycka,kärlek, tillhörighet och trygghet det är vi <3


Denna bild har Maria tagit hemma hos sig när vi var hos henne i skäggetorp och åt middag med alla. Super trevlig kväll och Marias andra son Lukas som sitter längst till höger är en underbar killle han med som sovit hos oss två gånger och fler ska det blir <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback