Starkare

Jag har haft allt annat än en lätt uppväxt. Jag miste min mamma jag bodde på flera olika ställen bl.a. Behandlingshem. Men hela tiden kom jag ut starkare och med en vilja att lyckas som inte var av denna värld. Jag har kämpat hela mitt liv och kampen är långt ifrån över. Men till skillnad från förr så har jag en underbar man vid min sida som stöttar mig och kämpar med mig. Vi har ett underbart radhus och två underbara barn redan (bonus barn för mig) vi har skapat den familje atmosfären som vi båda länge velat ha. Och än är inte allt som vi vill ha det. Vi vill bygga om och så vidare men vi har ett tryggt och stabilt hem. Vi har varandra att luta oss emot i tuffa tider och varandra att dela glädje med. Så det jag vill säga är att jag har lyckats och för varje hård strid har ljuset trätt fram och glädjen infunnit sig. Så någon stans kanske man kan skatta sig lycklig?



Du har så rätt. Jag och min man har sagt många gånger att det vi gick igenom 2007 har svetsat oss samman ännu mer och vi har blivit ännu starkare..

2012-03-23 | 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback