Ängel från ovan

Som jag har nämnt så har jag världens bästa läkare. Idag ringde jag och fick en tid 1,5 timme senare. Så det var bara att försöka få lite ordning på utseendet och ge sig iväg. Avskyr när det blir stressigt och jag spänner mig. Och även smärtan som medkommer. Min läkare var lite sen men det gör inget. Vårt samtal gjorde mig så mycket starkare och verkligen motiverad igen att fortsätta kampen. Jag fick också veta att jag har både henne och en till chef på min sida som strider för mig för att jag ska få det jag har rätt till. Känns underbart att ha denna stöttning och hjälp med dessa duster. Nu ska jag ringa den högsta chefen på en enhet för att se till att någon tar ansvar för det som har hänt. Det kommer också bli en del möten fram över för att reda ut detta vilket känns skönt att veta att min läkare kommer att medverka på! Jag kom nyss hem och måste snart sätta mig i telefon som sagt för att se till att någon tar avsvar. Helt sjukt att man ska behöva kämpa såhär mycket för att ha rätt att vara sjuk. Men som min läkare sa förr eller senare så blir det rätt. Om detta inte hjälper så är det domstolen som gäller och vi ger oss inte som hon sa!! Jag behöver aldrig berätta för henne hur jag mår för hon ser på mig hur jag mår och säger det och jag nickar samtyckande. Hon är en ängel från ovan mer sånna till vården!


Nej nu ska jag försöka göra det jag har sagt att jag ska så får vi se hur detta slutar...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback