blää

huvudet känns som en tickande bomb och kroppen skriker om att få vila. Har så ont i mina händer så handleds skydd är ett måste för att ens kunna röra mig då det smärtar något enormt i dem. Jag har nyss lämnat Jonathan på skolan och just nu står Johan och Bemo och gör sig i ordning i hallen för att åka till dagis. Jag ska bädda ner mig i soffan och bara vara!! fy för denna hemska värk i kroppen....





Så känner jag mig idag som om någon behöver dra i trådarna för att jag ska fungera...


Stackare! Lider verkligen med dig!

Måste bara fråga överraskningen var det en hund eller hade bilden inget med överraskningen att göra. om det var en egen hund så förstår jag om killen blev glad!

2012-05-09 | 12:59:57

ja hunden var överraskningen =) ja inte är det roligt med konstant värk inte =(

2012-05-09 | 15:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback