Dagen tog en annan vändning

Ja det kan man lugnt säga. Efter att jag skrev morgonens inlägg så hamna jag mysandes i mitt hjärtas famn!! Efter 2,5 år så är hans varma famn och hans närhet lika mysig och värmande! Jag kan ligga där i timmar och bara vara nära. Efter en timme så ringde telefon och Johans mamma ville att vi skulle komma dit för att bryta bort trall som vi skulle få till det Johan ska bygga. Så var bara att krypa ur värmen och ge sig iväg. Vi kom inte hem förens vid halv 6 igen....sen har vi bara myst. Tyvärr blev det inget gjort hemma idag men det gör inget. Vi har myst och brytt oss om varandra vilket är mer prioriterat. I morgon kommer våra sötnosar äntligen hem. Skönt att de kommer hem så man slipper gå och oroa sig hela tiden.

Nu ska jag sova är super trött natti natti alla läsare!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback