De får oss att le!

Idag har det varit en underbar dag tills jag fick något på posten som gjorde mig så förbannad så jag höll på att explodera. Jag ska se till så att rätt person får den skit som är befogad för detta. Jag ska kontakta personens chef m,m detta är något jag inte alls tar lätt på och det är INTE okej. Men allt har sin tid...


Idag hämtade jag Jonathan och direkt när han kom hem så smörjde jag in honom så att han inte skulle bränna sig och sen sprang han iväg och hade vatten krig med flera andra pojkar. När mina andra två änglar kom hem så sprang Benjamin iväg han också och lekte med pojkarna. Jag och Johan satte oss ute i solen och tog en kaffe. Efter en stund kom pojkarna hem och de hade med sig sällskap ;) Det var så mysigt att sitta och lyssna på dem hur de skulle göra sig till för sina "vänner" Blommor gavs bort och massor med lek i poolen av dem alla fyra. Det var underbart att höra hur tjejerna fnittrade av nervositet och höra hur pojkarna försökte göra sig till för att fånga deras intressen!! Det vänder ens humör på en sekund de underbara barnen!!

Nu ska jag gå ut och plocka lite i trädgården och sen ska jag mysa med min underbara familj i soffan. Mina underbara änglar <3

Den här underbara familjen önskar er en trevlig kväll<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback