Dropp in på Jonathans skola!

Idag som jag skrev tidigare så skulle vi på dropp in på Jonathans skola. Vi blev invisade i gymnastik salen och där stod alla barn från fritids uppställda så fint på scen. Jonathan stod långt bak så han syntes knappt vilket hade sina anledningar men han var mycket nöjd efteråt och skrattade och log. Så mysigt att höra alla barnen sjunga man känner hur glädjen sprider sig i hela kroppen. Underbart att se att de kunde så många låtar. Det var en låt de hade extra mycket tryck i vilket var "sjörövar fabbe" tror alla barn har sett pippi så den var det ordentligt tryck i..
Något som är så roligt att se och som får en annans hjäta att slå ett par extra slag är barnens uttryck och reaktion när de ser sin pappa. Inget annat existerar förutom deras pappa och minstingen han ville inget annat än att hålla i pappa och följa med hem. Det var super kul att se att Jonathan deltog i aktiviteten och var nöjd med det. Bus ungen skrämde mig och också som han brukar göra vilket får honom att lee från öra till öra... Saknar dem varje dag de inte är här... Deras bus och skratt och underbara fantasi. Underbara barn <3


Nu har vi avnjutit en taco paj och ska slappa framför tv tills det är dags att krypa ner i sängen.
Hoppas ni alla får uppleva samma kärlek som jag och min familj<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback