En ängel är hemma och lite gammalt som blev nytt

Igår som jag skrev så var vi ju alla ute och lekte och hade roligt. Men så åkte Jonathan och Benjamin över till Tim och hoppade stutts matta och efter en stund kom Jonathan då hade han hoppat och landat snett och stukat foten så han fick va hemma med mig idag då han knappt stödjer något på foten. Så han ligger här brevid mig och myser i soffan. Men i morgon så är det skola igen för hans del och han ska börja använda foten idag för att inte använda den gör det inte bättre alls. Så idag blir det liiiite plock här hemma och sen bara njuta av det fina vädret. Jonathan tänkte jag kunde få en filt i skuggan om han inte vill sitta i den stek hetta som blir när solen verkligen kommer fram.


Lite gammalt som blir nytt skrev jag i rubriken. Förra året fick jag tre krukor som inte var så fina man jag såg vad de kunde bli med lite färg. Så här kommer före och efter bilder på krukorna

<----Före  Efter---->

Liiite skillnad. Dock ska Johan också fixa handtagen och ställningarna som är till dem. Sen får vi se om det kommer lite blommor i dem med tiden. Men tyckte de blev jätte fina och de pryder nu min trädgård så fint =)


Jag har ju minimerat mitt mat intag för att återfå min kropp som jag hade för två år sen. Och den går nu verkligen åt rätt håll. Jag har tappat 6 cm runt höfterna och 3 cm på stuttsen och 1-2 cm på  låren. Höfterna och låren är det jag har problem med och inte tycker om. Men det går neråt och det är det viktiga. Känner mig väldigt fin nu mera trots att det är en bit kvar. Här kommer en bild fram ifrån som jag aldrig skulle ha lagt ut förut då jag skämdes över mina höfter men nu tycker jag om dem =)

Men det ska bort kanske 3 cm till på varje sida av höfterna sen är jag super duper nöjd med dem =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback