Gifta sig

Jag har aldrig varit helt frälst med tanken på att gifta sig. Men man har ju alltid haft den där drömmen om hur det ska gå till om en man skulle fria hur allt skulle se ut m,m. (tror det ligger i vårat dna tjejer) Men samtidigt har jag aldrig tänkt mig själv som gift. Men mer och mer har tanken på att gifta sig växt på mig. Många gifter sig trots att den riktiga kärleken inte finns där utan bara för att de ska vilket jag personligen tycker är helt fel anledning. Jag tycker man ska gifta sig om man verkligen tror långt in i hjärtat att man ska spendera livet tillsammans. Inte något man gör för att lappa ihop ett förhållande som är på väg att ta slut. Finns de som tvingar på sina partners barn,förlovning samt giftemål bara för att lappa ihop ett förhållande och vad är sannolikheten för att de ska hålla?

Jag ser ju likadant på förlovning inget man bara gör för att sen kunna göra ogjort.
Nu kanske jag borde ta något att äta är ett par timmar sen jag åt frukost.

Trackback