Helgen

Jag hoppa ju in i natt och skrev att jag skulle uppdatera er idag om vad som hänt under de senaste dagarna.

Fredagen:
När Johan kom hem så mös vi soffan ett tag som vi alltid gör med kaffe och pratar om dagen. Sen bar det av till Johans mamma och där blev vi kvar till halv 11. Vi blev bjudna på räkmackor och satt och pratde vilket alltid är trevligt. Väl hemma kröp vi ner i sängen och låg och pratade om allt och inget tills vi somnade sida vid sida <3

Lördagen:
Igår vakna vi lite halv skapligt och tog det lugnt på morgonen och efter att ha vaknat till så gick vi ut och tog tag i förådet på framsidan. Det behövdes rensas ordentligt vilket inte tog lång stund men nu är det rent och fint. Efter det for vi till återviningen och slängde allt som vi hade slängt ut. Konstigt att det ska ta sån tid innan man får arslet ur vagenen och komma dit utan istället ställer man det ex i förrådet och så går man och irriterar sig på det istället. Men nu är det slängt och förrådet är i sin ordning igen. Jag tyckte vi skulle köpa fika bröd efter att vi slängt allt så vi åkte till ÖB. Vi såg ut som riktigt lodisar med tanke på att vi hade städat förrådet och inte hade planerat att träffa folk så.. Men vad gör det? spelar ju ingen roll med tanke på att vi har varandra. Hemma så fikade vi och sen blev det att städa bilen. Så nu är den också ren och fin.
På eftermiddagen åkte vi till min bror och hans tjej. Tycker det är så roligt att vi kan umgås med dem det gör mig riktigt glad. Vi var inte hemma förens halv 12!! Men vad gör det?
Jag fick massor med gardiner,kuddfodral,tyger och dukar av linda...3 kassar för att vara exakt!! så himla roligt med massa nytt Tack Linda!

Söndag:
Just nu ligger mitt hjärta i mitt knä  samtidigt som jag skriver ;) Vi har ätit frukost och snart ska jag hoppa in i duschen för jag stinker!! Dagen kommer innefatta massa mys samt ska det läggas plattor i trädgården.

Hoppas ni andra med har en underbar Helg!!
I morgon kommer våra älskade pojkar hem igen!!
Vi saknar er sötnosar<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback