Jobbigt med minnen

Idag är det 18 år sen min mamma somnade in. Åren springer iväg vilket är skrämmande. Idag har vi varit på minneslunden och tänt ljus för min mamma,Johans mormor och morfar och vår älskade son. Så det känns bra att man har varit där. Ska åka upp nästa helg på morsdag också och tända lite ljus för min mamma! Mamma och Noah ni kommer alltid vara saknade och älskade av mig. Tyvärr hann jag inte träffa Johans mormor och morfar men det jag har hört om dem så verkar de ha varit underbara personer!

Jag har ju lovat bilder före och efter på vårt projekt så här kommer det!
<---- Före ----->Efter

Är så sjukt nöjd med resultatet av fönstren och sen har vi också gjort om gardinstängerna. Vi kapade av en vanlig gardinstång så det blev två korta. Lite annorlunda men tycker det blev kanon! Så nu har vi ett ännu snyggare vardagsrum. Men det kommer att komma nya gardiner som jag ska se om jag klarar av att sy själv med min kropp eller om jag ska behöva lämna bort det. Men jag ska göra ett försök i alla fall.

I onsdags förra veckan gjorde vi amerikanske pannkakor så mysigt var det med lite pannkakor tända ljus och mys. Lite heta kyssar under matlagningen gör ju det hela ännu mysigare!!



Vi hade ju underbart sällskap hemma med av denna fina tjej =)


Nu är det mys till BB som gäller sen ska vi krypa ner i sängen och mysa lite till innan det är dags att sova. I morgon ska jag till arbetsterapeuten för att se om hon har förbättrat sig efter en ordentlig tillsägelse från mig att hennes sätt att arbeta inte är okej. Och förbättras inte hennes sätt att föra sig så kommer jag byta ut henne vilket tog väldigt hårt på henne! Var hos sjukgymnasten förra veckan och fick massor med bra övningar som jag kommer att göra hemma. Tror och hoppas verkligen att de kan hjälpa mig att styrka kraften i kroppen!

Trevlig söndag alla!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback