LoL

Jag blir så full i skratt när folk ljuger så de tror sig själva. Att saker som inte stämmer blir deras verklighet och inte nog med det de märker inte när personer de säger sakerna till reagerar och tycker det som just sagts låter hel skumt. Men jag kan bara luta mig tillbaka och le åt dårskaperna för detta är en bra show att beskåda från avstånd. Aja nog om det humöret är på topp idag och jag och Johan åkte och hämta en överraskning till lilla bemo idag. Han kommer bli så glad när han kommer hem så det finns inte. En ny familjemedlem som han bara älskar<3 vem ska inte älska henne liksom ;)

Om en halv timme ska jag hämta Jonathan då är de tillbaka från skogen. Idag hade de troll och skogsväsen som tema så Jonathan skulle va troll=) Johan hämtar då Benjamin..
Nu ska jag fortsätta njuta i solen tills det är dags att hämta hem prinsen <3
Ha en bra dag alla




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback