Måndagar

Måndagar de är både positiva och negativa. Positiva när vi får hem våra änglar och negativa när vi som idag måste lämna dem och de verkligen inte vill. Det tar så hårt i hjärtat när man måste lämna dem fast de verkligen inte vill. Så idag känns det i hjärtat efter att Jonathan verkligen bönade om att få stanna kvar innan jag lämnade honom på skolan =(

Igår var vi ju på riddar spelen och jag glömde ju berätta att pojkarna fick köpa med sig var sin souvenir. Benjamin valde ett spjut! Och Jonathan valde en pil och pilbåge! Pojkarna var så nöjda med sina souvenier att de pratade inte om något annat än det på hem vägen.
Jag har börjat fundera på att möblera om lite här i hemmet. Jag vill att Jonathan flyttar upp på övervåningen och får hela övervåningen för sig själv. Då kan han bjuda över kompisar och de kan leka på hela den stora ytan. Jag frågade Benjamin om han ville ha Jonathans rum igen och då blev han glad och sken upp och sa ja då får jag en grön vägg igen!! Haha sötkorv.... Men vi har inte riktigt bestämt oss än så det ska funderas på ett tag till men vem vet nästa vecka kanske de har nya rum =)

Denna vecka har inte mycket att erbjuda då min kropp är totalt paj. Jag ska till rörelse och hälsa i veckan för att få hemma övningarna. Kom inte iväg förra veckan för jag låg sjuk. Men denna vecka ska jag komma iväg och få övningarna och sen är det bara att ge sig *** på att klara av dem. Jag vill kunna jobba jag vill verkligen kunna klara av ett arbete och återfå den glädjen för arbete som jag hade tidigare. Men nästa år då ska jag klara av något jobb och jobba igen.

Nu ska jag avsluta min kopp kaffe här för den börjar bli kall kände jag nyss. Hoppas ni alla får en bra dag och välkommna tillbaka alla läsare!

Så sant så!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback