Många projekt

När man har hus så finns det alltid något att göra. Detta är något jag och min sambo visste när vi flyttade förra året. Och i början på året eller om det var i höstas så rev vi bort alla frukt träd förutom ett och alla buskar för att underlätta trädgårds arbetet för oss då jag har krämpor ikroppen men vill kunna ta hand om min trädgård. Ett projekt blev klart igår tyvärr har jag inga före och efter bilder men det blev kanon. Idag har ett projekt till som vi pratat om länge blivit klart och det är vardagsrumms fönstren/altandörren. De är nu målade och det blev super fint. I morgon åker tejpen bort och gardiner och lite annat fint upp i fönstren (kommer före och efter bilder). Det är så skönt när saker och ting blir klara och speciellt när jag har en underbar sambo som kan göra det jag inte kan pga värken. Men som sagt nu är det klart och vi är super nöjda.
Vi har pratat om att skriva en lista om vad som ska göras i hemmet och i vilken ordning så att man gör klart på ett ställe innan man börjar på ett nytt så att man inte hamnar i pogramet arga snickarn ;)
I skrivandes stund sitter jag på altanen och känner hur doften från grillen smyger sig på mig. Ska bli gott med grillat när man fått liiiiiiite gjort idag. Efter maten tror jag att jag ska ta mig en dusch och sen bara slappa i soffan. Jag har haft snart 4 fantastiska dagar tillsammans med min sambo som jag kommer komma ihåg länge!!! Jag älskar minnen som får mig att le i hela själen och tanken på dessa dagar får mig att stråla =)
Har ni njutit av det underbara vädret idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback