Mycket har blivit gjort

Trots värk så har mycket blivit gjort vilket känns underbart. Älsklingen har lagt plattor längs med huset som vi har sagt ett tag att vi ska göra men eftersom vädret varit emot oss inte kunnat göra. Men nu är det gjort!Nu kan vi njuta ännu mera av vår trädgård!! Det blev också en tur till biltema och maxi och efter det slängde vi allt vi rensa bort igår.

Väl klara i trädgården så kom Linus och Fia (johans bror och hans tjej) över på mat. Supertrevligt. De har ju köpt hus i närområdet så nu kanske vi kan ses lite mer. Vore trevligt i alla fall =)

Nu ska jag stänga ner denna burk och krypa upp i Johans famn och slappna av och njuta av närheten från den man som har mitt hjärta <3


Har du hittat ditt livs kärlek?



Ja det har jag absolut! Hittade min bästa vän, min älskare, mannen i mitt liv, pappan till våra underbara barn för drygt 6 år sen. Sen dess har vi hunnit med snart tre barn, bröllop och hus.

Han finns alltid tryggt vid min sida, bär mig när jag inte orkar gå och får mig att bli en bättre människa.

Helt fantastiskt att bara känna mer och mer för varje dag som går.

2012-05-19 | 09:39:55

Gud så underbart!! Måste fråga hur gammal du är Jenny?

Tycker det låter lika underbart som jag har det en man som alltid finns där och stöttar och älskar en det är så fint med kärlek när man väl finner den. Det sa min sambo till mig för två år sen för varje dag växer min kärlek till det. Tyckte det var fint sagt <3

2012-05-19 | 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback