Någon har lite väl mycket nyfikenhet!

Någon sitter och klickar runt på min blogg dagligen ca 50 gånger. Jag börjar tröttna på det men samtidigt väldigt nyfiken vad personen letar efter?


Idag är jag lite piggare än vad jag var igår. Trött är jag ju jämt men den senaste tiden så har det varit extremt. Dock somnade jag inte förens vid 03,15 i natt så jag tog mig lite sov morgon! Och när jag vakna och tittade på telefon så hade jag fått ett sött sms av min älskling. Vad är bättre än att vakna till det?
Jag hittade en sida på nätet igår med tatueringar. Och jag blev helt såld. Har alltid tyckt om tatueringar så jag satt en bra stund och tittade igenom alla bilder. Skulle i framtiden vilja göra något i stil med denna! Funderar med på kanske en vit tiger!!! Me loveeee! Men måste gå ner liiiite mer i vikt för att den ska göra sig kanon på mig!

Johan fick ledigt på fredag så vi har 4 underbara dagar tillsammans. Se vad vi kan hitta på för något. Jag hoppas vädret blir bra så vi kan vistas ute. Vem vet kanske en romantisk pick nick eller en lugn och stillsam promenad vid ån. Ja vi får helt enkelt se vad som väntar. I morgon ska jag till mmr så efter det är jag helt din älskling.

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback