Noah min älskade son<3

Igår kom det som jag väntat så länge på. Vårt minnes kort från kyrkogården den 25 Maj spreds Noah på minneslunden. Så idag ska vi åka till minneslunden och tända lite ljus för våran älskade ängla son. Jag ska också tända ett ljus för min mamma som också ligger på minneslunden. Skönt att veta att min mamma tar hand om vår ängla son ;)


Det har varit lite mycket nu ett tag så nu ska jag bara göra det jag känner för denna veckan har jag bestämt. På lördag ska vi åka iväg då vi är bjudna på 100 års kalas. Så blir en natt på hotell så det ska bli skönt att komma iväg lite då det var snart ett år sen vi var iväg någonstans....

...............................................Ja så känns det i huvudet just nu.Men nu ska jag ta och äta lite frukost så att min mage slutar prata =) Se om insperationen till att skriva återkommer under dagen.

Ha en bra dag alla läsare <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback