nytt beroende ;)

Nej vars men för ett par år sen så gillade jag inte alls solen. Avskydde värmen över huvdtaget. Men nu mera så älskar jag solen. Dels för att jag inte svettas under armarna om man är iväg så behöver inte skämmas och känna mig äcklig. För det är det med stora svett lökar under armarna men nu är jag fri från det. Och sen jag träffade Johan så har jag blivit brun när jag visstas i solen. Åren innan jag träffa honom blev jag röd och sen gick jag tillbaka till mig vackra krit vita lik färg =) Men nu så börjar man få färg och känner sig fräsh!!




Mitt hjärta köpte mig en bikini också igår!




Nu när kroppen börjar ta sig igen så ska jag bära den med huvudet högt =) Nej nu kom mina underbara solstrålar hem så jag ska avsluta och gå och pussa och krama på dem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback