Sjukt stolt

Ja det är vad jag är över mig själv och hur jobbet med min kropp har gått. Jag har fortfarande inte det där extrema godis suget och en sliskig hamburgare tilltalar mig inte alls. Jag har misst massor med cm på mina problem områden och jag har gått ner en stolek i byxor! Nu är jag nere i byx stolek 26! Känns underbart att det man gör ger resultat. Och det ger också motivation att fortsätta på dieten. Jag har ingen specill diet ur en bok eller så utan jag håller mig bara borta från allt onyttigt men i en mottlig mängd för håller man borta allt man vill äta så kommer det komma bakslag. Jag äter lite ibland och sen nöjer jag mig vilket gör att jag inte bara svullar i mig vissa dagar. Och då behöver jag inte ha dåligt samvete ifall jag äter några godisar som ex.

Här är två bilder som vissar skillnad på mitt ansikte =)

<----Nu 2012   Då 2010---->



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback