Underbara torsdag

Vakna brevid mitt underbara hjärta i morse och insåg att gud så skönt jag får krypa liiiite närmre och somna om ett par timmar till och när jag då vaknar så kommer han fortfarande att ligga kvar brevid mig.. Vi gick inte upp förens kl 10,30 idag. Det var sjukt längesen vi gick upp så sent men varför ska vi gå upp kl 7 när vi är lediga?
Idag har vi kollat igenom lite kartonger som vi har förvarat på ett ställe på landet ett tag och jag insåg då att jag förvarat en hel del kläder där så nu åker det gamla ut och nytt in i byrån =) Tror jag hittade 4 par byxor som jag nu kan ha och som jag klär skit bra i =)

Nu sitter vi och kollar på BB och snart ska vi åka Max (kl 23,00) och äta. Har aldrig hänt heller förut men varför inte?
Vi är unga ju då får man göra såna saker och njuta av varandra til maximum =)


Ha en trevlig torsdags kväll alla!

image description



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback