uppenbarelse

Fick en liten uppenbarelse när jag gick runt i vårt hem nyss. Jag är en sjukt stark person! Ja låter lite egen kärt men jag är det. Trots alla motgångar jag har haft i livet så står jag fortfarande rakryggade med huvudet högt! Jag strider mina strider ensam och jag ger mig inte förens rätt är rätt. Detta är något jag fick lära mig i vääldigt ung ålder att stå upp för sig själv men också att stå för konsekvenserna av sitt handlande. Jag lever som jag lär och det är nog det jag är så sjukt stolt över. Jag skulle aldrig kunna uppfostra barn om jag inte levde som jag lär dem vilken dubbelmoral vore inte det?
Troligtvis så är inte livets svåra gång över på många år men jag ger inte upp. Jag ska vinna över livets väg att testa min styrka. Jag ska gå genom livet som jag gjort hittills med huvudet högt och ett rent samvete.
Idag har det shoppats skor till barnen och sen rååååkade det följa med varsin vatten pistol till dem båda då deras pappa tyckte de inte hade tillräckligt många redan ;)
Det inhandlades också två presenter till Alvin som benjamin ska på kalas hos i morgon. Tror ni han är nöjd när han ska få gå på sitt första kalas ENSAM inte behöva ha med sig sin bror. Stort för honom så det gör oss glada att se han så exalterad. Sen att han tror att man ska köpa tårta och allt annat till Alvin är en helt annan femma =)
Så bara så ni vet jag ÄR en stark individ som kämpar för mig och mina nära tills slutet och jag lämnar ingen utanför!!
Trevlig eftermiddag denna lördag <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback