en hypotes och dagen =)

Ett barn säger - Jag tycker inte om min jacka
Den vuxna svarar-Varför inte då?
Barnet säger-Jag tycker jag är tjock i den!
Vuxna säger-då får du säga till din förälder att köpa en ny som du trivs i!
Barnet säger- Nej det vill jag inte för då säger föräldern att det kostar pengar!

Alla tycker vi det är viktigt vad vi har på oss. Ingen vill ha på sig något som får en att känna sig obekväm. Varför ska då barn behöva göra det? Jag älskar Johans tankesätt när han köper kläder till pojkarna. Han köper enbart såna kläder som han skulle kunna ha själv eller om någon av pojkarna är med säger att de vill ha vilket går hem kanon hos pojkarna.

Idag har vi haft en underbar eftermiddag. Alla har varit ute på baksidan och myst i solen. Det har spelats beach boll och pratat om hur allas dag har varit. Idag vann nog Johans dag med häst längder.Här kommer lite bilder på mina änglar när vi var ute och lekte!



Nu är jag precis slut i kropp och knopp så jag ska ta och stänga ner datorn och bara njuta av lugnet med min fina familj<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback