bra besked och skällt lite!!!

Idag har det varit en riktig skit dag. Jag vakna och hade så grymt ont i kroppen så jag visste inte om jag kunde ta mig upp. Efter mycket om och men så tog jag mig upp i sängen (tur man ställer klockan en bra bit innan man MÅSTE gå upp för att hinna). Gjorde i ordning Jonathan och sen gick jag sakta men säkert till skolan med honom. Han är så söt varje dag när jag lämnar honom. Efter att jag hängt in hans väska så går jag och skriver i tider för dagen och så letar jag reda på honom och säger hej då. Men alltid när jag gått ett par meter ropar han efter mig och vill att jag ska vinka till honom och säga hej då igen=).
Väl hemma igen så drack jag mitt kaffe och blev sittande i soffan en bra stund innan jag hittade lite ork att ta mig ut och lägga mig i solen. Tog med mig telefon så att jag kunde ringa till två personer som ja helt enkelt skulle få en ordentlig utskällning. Och chefen ringde först på enheten så hon fick avhyvlingen först och senare ringde person nummer 2. Dags att någon börjar komma på vart saker och ting har fallit mellan stolarna och gör något annars får jag kontakta den högst chefen och sedan driva detta ett snäpp högre till. Jag ger mig inte förens detta är klart och alla har gjort det de ska och på rätt sätt. Men när saker och ting sker på fel sätt och saker och ting sägs som inte är rätt så ger jag mig inte. Och detta blev dessa två människor väl informerade om. På måndag ska kontakt med min läkare tas och då ska även hon informeras om dessa saker som har hänt. Jag har liksom ingen kraft längre att strida för min sak så ska få lite peppning från henne. Min läkare är en ängel som jag nämnt tidigare =)
love the way my body is too day =)
När Jonathan kom hem ifrån skolan idag så  hade han med sig en vän (Tim) och de hade planerat att bada. Självklart!!! poolen är redo så bara att smörja in honom och sen är det bara för dem att plaska och leka hur mycket de vill. Efter en stund så kom en annan kompis också (Olle) Så jag hade tre mysiga pojkar att sitta och lyssna på medans de badade och lekte galet. Efter en stund hör jag hur pojkarna börjar sjunga "I am sexy och jag vet det" hahaha snacka om att de små kan få en att le brett och känna lycka i hjärtat!
Jonathan cyklade också själv till sin farmor idag igen. Han älskar friheten att kunna cykla iväg ensam till farmor. Han kom hem lagom till maten med en buss som han gjort själv hos Johans bror Linus då de hade gått förbi dem på vägen hem. Jätte fin var den!! Varje kväll den här veckan har vi ätit på altanen vilket har varit super mysigt <3
Barnens (okej llite våran) lek plats nu mera ;)
Nu har pojkarna haft fredags mys och Johan håller på att lägga Benjamin. Jonathan ska snart också krypa i säng då det är en morgon dag också. Tror vi bestämde oss för att åka till landet och vara där hela dagen och bara vara. Underbart... Vem vet kanske ska bada för första gången det är ju lite sent för att vara mig brukar bada i april redan =9
Idag fick också Johan veta att vår älskade son Noah antingen spridits idag eller sprids på måndag på minneslunden! Känns mer än underbart att min son äntligen får finna lugn och får vila på ett fint ställe! blir att åka dit nästa vecka och tända ljus för honom. Ska köpa en lyckta till honom också och göra fin så han har något eget där som vi kan använda bara till honom<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback